Nog maar twee weken! - Reisverslag uit Alkmaar, Suriname van Jojanne & Wiebje Lingen & Brasser - WaarBenJij.nu Nog maar twee weken! - Reisverslag uit Alkmaar, Suriname van Jojanne & Wiebje Lingen & Brasser - WaarBenJij.nu

Nog maar twee weken!

Door: Wiebje en Jojanne

Blijf op de hoogte en volg Jojanne & Wiebje

11 April 2008 | Suriname, Alkmaar

Beste familieleden, vrienden en bekenden

Nu nog twee weekjes vooral genieten in Suriname!!!!!
De presentatie en training hebben we nu achter de rug. Het ging allemaal prima!
Voor de medewerkers hadden we pannenkoeken gebakken. Er was er één bang dat er peper op de pannenkoek zou zitten. Die medewerker eet alles met peper. Dus we wilden eerst er wel peper op doen, maar een pannenkoek met peper is geen Hollandse pannenkoek! Surinamers eten alles met peper….

Vandaag zijn we even lekker gaan internetten en het printen van alle documenten die in de mappen komen. Dan kunnen we aanstaande maandag elk kind een eigen map geven.
Volgende week gaan we twee dagen naar Galibi. Daar zijn we nog niet geweest, maar wilden we steeds graag naar toe. Verder gaan we nog wat zwemmen en andere delen van het land zien.

Dit weekend komen onze klasgenoten bij ons logeren. Zaterdag gaan we met ze naar Frederiksdorp. Een plaatsje die aan de overkant van de rivier ligt. Daar zullen we naar een plantage gaan die nog in werking is.
Zondag gaan we lekker genieten van onze rust en nog wat leuks doen met de kinderen. Maandag staat er een dolfijnentocht gepland. Met een boot gaan we de rivier op om dolfijnen te spotten. Ook gaan we naar Braamspunt, dat is een strandje aan de zee. Hopelijk is het mooi weer, want de regentijd is bijna begonnen.

Deze keer hebben we geen tijd gehad om foto’s erbij te zetten... Maar in de komende weken komen er nog genoeg foto’s op te staan. We hebben het nu wel de ergste drukte gehad, maar we willen nog genoeg zien en doen. Dus dat wordt nog druk de komende twee weken. Maar wel een hele leuke twee weken en dan is het weer tijd om terug te gaan naar Nederland.

Veel liefs Jojanne & Wiebje

• 11 April 2008 - 21:47

Fam Lingen:

nog twee fijne weken gewenst, sterkte met alle afrondingen, en geniet nog van de leuke dingen, groeten en liefs van ons allen uit ridderkerk

• 12 April 2008 - 10:21

Neelie:

Hee Wiebje!

Ik wens jullie nog twee hele fijne weken toe! Geniet er nog maar even van, want hier is het weer nog niet echt om over naar huis te schrijven... Vind het wel heel gezellig dat je gauw weer terug komt! Spreken we gauw wat af zodra je weer in Nederland bent?
    Bij mij gaat t allemaal zn gangetje, stage gaat erg goed, alleen zo snel voorbij! Heb mijn theorie afgelopen week gehaald, nu de praktijk nog..
    Verder ben ik erg gelukkig:)

Tot gauw,

Liefs Neelie

• 13 April 2008 - 17:23

Mathilde Ne Snuffie:

heej jojo
    ik vind het wel leuk dat je weer zo snel terug komt het is hiet best stil zonderjou snuffel is heel groot geworden en ook een beetje dik ze loopt nu bijna elke dag buiten. vrijdga had ik en slaapfeestje ik sliep om 3 uur tot half7
    en we gingen pas om 9 uur ontbijten kusjes en snuffletjes mattie en snuffie

• 13 April 2008 - 19:50

Ina:

Hey,
    Lekker nog 2 weken genieten!! Geniet ervan! Tot gauw weer Jo!!
    Kus