Hallo iedereen!! - Reisverslag uit Ede, Nederland van Jojanne & Wiebje Lingen & Brasser - WaarBenJij.nu Hallo iedereen!! - Reisverslag uit Ede, Nederland van Jojanne & Wiebje Lingen & Brasser - WaarBenJij.nu

Hallo iedereen!!

Door: Wiebje

Blijf op de hoogte en volg Jojanne & Wiebje

19 Januari 2008 | Nederland, Ede

Hallo iedereen,

Hier dan het eerste bericht op onze site. Nog 6 dagen en dan vertrekken wij naar het zonnige Suriname!!
We zullen 3 maanden verblijven in het kindertehuis Suhk Dhaam te Alkmaar,daar gaan we een afstudeerproject ontwikkelen.
Op deze site zijn onze ervaringen te lezen en foto's te bekijken.
Je kunt je aanmelden voor een berichtendienst, deze stuurt een email naar je toe zodra er een nieuw bericht/foto op de site staat, erg handig! Zo kunnen we toch nog contact houden met iedereen, ook zal zijn we ver weg!
Tot ziens op onze site!!

Groetjes Jojanne & Wiebje

  • 21 Januari 2008 - 12:59

    Linda:

    He Wiebje!
    Mag ik gelijk (bijna) de eerste zijn die een berichtje achterlaat. Heb je ook al zo'n zin om dit regenlandje achter je te laten?
    Ik vind het nog wel erg spannend maar weet zeker dat het een geweldige ervaring gaat worden. Heel veel succes op je reis, ga je verhalen volgen!
    x
    Linda

  • 21 Januari 2008 - 20:29

    Elsbeth:

    Hey meiden,

    Nu is het echt aftellen...spannend en superleuk.
    Ik ga jullie uiteraard volgen op deze weblog ;-)
    Succes met de laatste voorbereidingen!

    Liefs Elsbeth

  • 23 Januari 2008 - 09:22

    Annelies:

    Oehh oehh...spannend, over twee dagen zitten jullie in het vliegtuig en dan gaat jullie avontuur beginnen....spannend hoor!!! :D:D....Ik wens jullie een veilige vlucht toe!!!!! Vanuit Afrika hoop ik jullie blog goed in de gaten te houden zodat ik ook van jullie op de hoogte blijf!!

  • 23 Januari 2008 - 22:06

    Dineke:

    Hej allebei!!
    Leuk jullie weblog, ook van die originele kleuren;)! Het ziet er mooi uit hoor! Ben benieuwd om meer van jullie te horen & lezen als jullie daar zitten, hou ons op de hoogte he!!
    :-) xx Dineke! :)

  • 24 Januari 2008 - 17:53

    Helma Lingen:

    Hoi Jojanne en wiebje, nog een drukke dag en dan is het zover, voor 3 maanden naar suriname. We gaan jullie volgen op deze site, leuk gedaan. Ik hoop dat we veel van jullie gaan horen en zien. In ieder geval een hele goede reis en aankomst in suriname. Veel succes hoor.
    Liefs ma lingen.

  • 25 Januari 2008 - 16:01

    Gonda:

    Hey dames! Hele goede reis en heel veel succes en plezier in suriname!!! Xx

  • 25 Januari 2008 - 21:52

    Leonard:

    Hej meiden,

    Dat klinkt allemaal goed! Weg uit het natte Nederland. Een hele goede reis!

    Groetjes,
    Leonard

  • 26 Januari 2008 - 07:01

    Ina:

    Hey meiden,

    Nog 2 uurtjes dan zitten jullie in het vliegtuig opweg naar een heerlijk warm land!!!:-)
    Een hele goeie vlucht en benieuwd naar jullie verhalen!

    Liefs Ina

  • 26 Januari 2008 - 10:41

    Maaike:

    Hee Wiebje,
    We hebben je net naar schiphol gebracht en uitgezwaaid! Ik hoop dat de reis goed verloopt en je veel plezier met je boekje hebt!
    Tot snel! XXXjes

  • 26 Januari 2008 - 16:55

    Lia:

    Heejj Jo!

    Nou mn eerste berichtje naar je, ik hoop dat je al veilig geland bent in Suriname, heb je een fijne vlucht gehad? Ik wens je/jullie iedergeval n hele mooie tijd daarzo! Geniet ervan! En ik ben benieuwd naar jullie verhalen :D

    ~xXx~ Lia

  • 26 Januari 2008 - 19:18

    Karina:

    Hoi,

    Als jullie dit lezen zijn jullie al (als het goed is) in Suriname. We hopen dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
    We wensen jullie een hele goede en gezegende tijd toe en we blijven jullie volgen via de site.

    Groet'n uut Veendam.

    Gert, Karina, Thomas en Esther

  • 26 Januari 2008 - 20:04

    Milcah:

    He Wiebje,

    Hoe is het daar? Ik hoop dat jullie een onwijs leuke tijd toe.
    Succes met alles en hou ons op de hoogte he?
    Groetjes, Milcah, Wim, Janine, David.

  • 26 Januari 2008 - 20:34

    Ome Marco Etc.:

    Ha jo en wieb hoop dat jullie een goede reis hebben gehad .
    Veel succes met alles en probeer ook nog wat op te steken tussen alles door he ....

    groet van de Rijsdijkjes van de beiersestraat...

  • 27 Januari 2008 - 12:08

    Diana:

    Hey Jojan!

    Jullie zitten al in Suriname joh! Super! Geniet ervan en we zullen hier de weblog goed in de gaten houden! :-D

    Xx Diana

  • 27 Januari 2008 - 13:09

    Gieny:


    Hee Wieb!
    Fijn dat je er bent! Een dikke knuffel van je moeder. (het is zo stil hier)
    Ik ben heel benieuwd hoe het daar met je gaat en natuurlijk ook met Jojanne.
    Smok

  • 27 Januari 2008 - 18:06

    Carina:

    Hé Jo en Wiebje!

    Hoop dat jullie veilig zijn aangekomen in het Surinaamse. Geniet van deze mooie tijd! En we zullen zwaaien wanneer wij de 7e over Suriname vliegen ;)

    Liefs Carina

  • 28 Januari 2008 - 22:16

    Jojanneke:

    Hai Wiebje!
    Hoe is het gegaan allemaal vanaf het moment van afscheid op schiphol? En dat op mijn verjaardag! Ik heb je gemist hoor, het was erg gezellig. Ik hoop snel iets van jullie verhalen te kunnen lezen! Ik denk aan je hoor! Tot mails!
    Veel liefs Jojanneke

  • 29 Januari 2008 - 18:44

    Laura:

    he wiebje! hoest nu? heb je genoten van je boekje vol verhaaltjes? heb je het al een beetje na je zin daar in het verre verre suriname? kus.

  • 31 Januari 2008 - 09:17

    Andra:

    hej Jo
    hoe is het daar? we hebben nog niet veel van je gehoord. is het daar zo primitief dat je geen internetverbinding heb?
    mama word zo zachtjes aan beetje zenuwachtig dus tijd om iets van je te laten horen.
    groetje andra

  • 31 Januari 2008 - 13:45

    Eline,linda,kirsten :

    hey jojanne en wiebje,

    Fawaka... :)

    hoe is het daar bij jullie in Suriname,
    ik hoop dat jullie ook erg genieten net als wij!! :)
    We zouden graag ff een keer afspreken dat we elkaar kunnen ontmoeten in Suriname..
    als jullie een berichtje op onze site achterlaten hoe of wat, dan kunnen we ff een date afspreken!!

    succes

    eline
    linda
    kirsten

    lindakirsteneline.waarbenjij.nu

  • 31 Januari 2008 - 16:39

    Neelie:

    Hee Wiebje,

    Ik ben niet de eerste maar ja, de laatsten zullen de eersten zijn toch?! Ik wil je nog even heel veel plezier wensen!! Geniet er van en maak er een mooie tijd van! Ik heb me ingelogd om een berichtje te krijgen als er nieuws is, dus houd je goed in de gaten!
    Doeg, tot later ! Moet je nu antwoord gaan geven, ben namelijk met je aan het msnen!

    Liefs Neelie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ede

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 April 2008

Nog maar 5 dagen!!!

11 April 2008

Nog maar twee weken!

29 Maart 2008

Het oerwoud!!

13 Maart 2008

Op de helft!

07 Maart 2008

Fa waka?
Jojanne & Wiebje

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 21327

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 27 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: